Nu besteld, morgen in huis!

Garantie & Klachten

Bij Ben staan service en kwaliteit hoog in het vaandel. Heb je, ondanks de zorg die ik besteed aan mijn producten, vragen over een product of dienst? Meld dit mij en ik sta direct voor je klaar om het op te lossen.

Procedure voor klachten

Ben je niet tevreden of heb je een klacht? Ga als volgt te werk voor een snelle en soepele afhandeling.
1. Neem contact op met mijn klantenservice
2. Indien je een e-mail stuurt, dan neem ik binnen 7 dagen contact met je op
3. Wil je een accessoire retourneren? Dan kun je alle informatie vinden op de retourinformatie pagina

Garantie van onze producten

Op bijna al mijn producten uit de accessoire shop zit een 2-jarige garantie. Heb je een defect of ondeugdelijk product ontvangen, dan kan er beroep worden gedaan op de wettelijke garantie. Een defect of ondeugdelijk product veroorzaakt door een productiefout valt onder mijn garantie, dit zal ik ten allen tijde in behandeling nemen. Meld jouw probleem bij mij en ik zorg direct voor een passende oplossing.

Ga als volgt te werk:

1. Neem contact op met mijn klantenservice
2. Geef duidelijk aan wat het probleem is, eventueel ondersteund met foto’s van het product
3. Je ontvangt van mij per e-mail een voorstel en procedure voor het oplossen van het probleem
4. Indien het een productiefout betreft, neem ik de eventuele verzendkosten voor mijn rekening

Defect bij ontvangst

Wanneer er een product defect is bij ontvangst, kun je het beste zo snel mogelijk contact met mij opnemen.

1. Neem contact op met mijn klantenservice
2. Geef duidelijk aan wat het probleem is, eventueel ondersteund met foto’s van het product
3. Je ontvangt van ons per e-mail een voorstel en procedure voor het oplossen van het probleem
4. Indien het een productiefout betreft, neem ik de eventuele verzendkosten voor mijn rekening

Voor meer informatie met betrekking tot retourzendingen zie retourinformatie .